راه اندازی سرویس پاسخگویی الكترونیكی دانشگاه جامع علمی کاربردی
راه اندازی سرویس پاسخگویی الكترونیكی دانشگاه جامع علمی کاربردی
سرویس پاسخگویی الكترونیكی حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه جهت پاسخگویی به كاربران سامانه های پرتال، شهریه، اتوماسیون اداری و همچنین خدمات شبكه دانشگاه راه اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی كاربردی دكتر جعفر خلقانی، معان پژوهشی دانشگاه با اعلام این خبر افزود: هدف از راه اندازی این سامانه افزایش بهره وری در پاسخگویی به مراجعان در راستای طرح تكریم ارباب رجوع است. دکتر خلقانی در ادامه اظهار داشت : مخاطبان دانشگاه می توانند در صورت نیاز به راهنمایی در خصوص سامانه های پرداخت شهریه ، اتوماسیون اداری ، پرتال و شبكه به جای مراجعه حضوری یا تماس تلفنی، با مراجعه به نشانی اینترنتی ticket.uast.ac.ir ، یك تیكت ارسال كرده و پاسخ آن را از طریق پست الكترونیكی یا خود سامانه دریافت نمایند.

معاون پژوهشی دانشگاه جامع علمی كاربردی تصریح كرد: این سرویس مجهز به واسط كاربری كاملاً فارسی است و این مزیت باعث سهولت كار برای كاربران خواهد شد.
